Saturday, October 19

Harga Minyak Naik Lagi Di Malaysia

   Sedar tak sedar sudah beberapa bulan Minyak petrol dan diesel di naikkan lagi sehingga 20sen per liter ya.. dengan kenaikan harga minyak sedikit sebanyak akan mempengaruhi hampir kesemua barangan keperluan harian kita.

   Manakan tidak sesuatu barangan keperluan harus melalui proses yang menggunakan minyak ini termasuk lah dari sektor pengilangan sehingga lah peruncit dan pengguna.

  Di sini kami dari Syarikat Pengankutan Tourist KADTRAVELINK  war -war  bahawa harga tambang Murah kami Tetap tidak berubah di jamin sehingga tahun 2016.

Kami Mengucapkan Tahniah dan jutaan terima kasih kepada teman-teman kami yang mantap menyokong kami dan masih lagi menggunakan khidmat kami, khususnta teman-teman dari malaysia dan Indonesia.

  Teman-teman dari indonesia khususnya Tidak Perlu Bayar Lebih untuk perjalanan ke Malaysia, Tamu dari Bandara Malaysia KLIA/LCCT/KLIA2. PUTAR2 KUALA LUMPUR, GENTING HIGHLAND tidak perlu bayar lebih untuk Mobil dan Pariwisata.

   Tidak lupa Tamu atau teman2 dari Singapore atau Legoland Malaysia, Khidmat kami sedia menjemput anda dari sana ke Kuala Lumpur.

  Kepada kawan2 atau pelancong malaysia anda di alu alu kan terus menyokong Perkhidmatan kami.
Kami menawarkan khidmat terbaik dan termurah untuk anda semua.

  Insyallah..


No comments:

Jom Melancong

Kami menyediakan perkhidmatan Tour & Travel Pengangkutan pelancongan dan harga termurah dan selesa.
kadtravelink Tour and Travel